Hoe werkt Swapped voor retailers?

Swapped maakt het makkelijk om je klanten een extra service te bieden: laat ons hun oude meubels ophalen. Jij hoeft alleen maar te verwijzen naar je eigen ophaalportaal – wij doen de rest. Zo versterk je jouw service en draag je bij aan een circulaire economie.

Lees meer
hero-image
content-image
Stap 1

De klant koopt een nieuw meubel

De klant bestelt een nieuw meubel bij jouw winkel en wil het oude meubel graag laten ophalen. Jij hoeft alleen maar informatie te geven en de klant te verwijzen naar het ophaalportaal dat Swapped speciaal voor jouw winkel heeft ingericht. Eventueel geef je de klant een kortingscode die van toepassing is voor

Stap 2

De klant kiest een datum

De klant plant via jouw portaal een ophaaldatum die voor hem handig is en geeft aan wat we bij hem op moeten halen. Het portaal is volledig ingericht in jouw huisstijl, zodat het voelt als een service van jouw bedrijf.

content-image
content-image
Stap 3

Wij halen het meubel op

Onze transportpartner haalt het meubel op. Herbruikbare meubels krijgen een tweede leven via kringloopwinkels. Meubels met kleine gebreken repareren we, en anders recyclen of ontmantelen we ze duurzaam.

Alles in jouw huisstijl

Het Swapped ophaalportaal wordt volledig aangepast aan jouw branding. Van logo en kleuren tot een naadloze gebruikerservaring – jouw klanten ervaren het als een service van jouw bedrijf. Dit versterkt je merk en biedt een premium service zonder extra werk.

Meer over branding
branding-image
content-image

Inzicht in jouw impact

Met handige rapportages zie je precies hoeveel meubels een tweede leven hebben gekregen en hoeveel CO₂ en afval je hebt bespaard. Dit versterkt jouw duurzame imago en geeft je een concreet verhaal om te delen met klanten en stakeholders.

Start vandaag nog

Doe mee en zet duurzaamheid op de kaart. Je klanten én het milieu zullen je dankbaar zijn.